آرزوها
آرزوها



می توانستم بيدار بمانم تا به صدای نفس كشيدنت گوش كنم

و لبخندت را تماشا كنم كه در خواب بر لب داری

وقتی كه آن دورهائی و خواب می بينی

می توانستم عمرم را در اين تسليم شيرين سر كنم

می توانستم تا ابد در اين لحظه غرق شوم

خب ،‌ هر لحظه ای كه با تو می گذرانم

لحظه ای است كه چون جان حفظش می كنم

نمی خواهم چشمانم را ببندم

نمی خواهم به خواب بروم

چون دلم برايت تنگ می شود ، عزيزم

و نمی خواهم برای هيچ چيز دلتنگی كنم

چرا كه حتی اگر خوابت را هم ببينم

بهترين خوابها برايم كافی نخواهد بود

هنوز دلم برايت تنگ می شود

و نمی خواهم برای هيچ چيز دلتنگی كنم

در كنارت آرميده ام

و تپش قلبت را احساس می كنم

و نمی دانم كه چه خوابی می بينی

و آيا خواب مرا می بينی ؟

بعد چشم هايت را می بوسم و سپاس می گويم به خداوند ، با هم بودنمان را

تنها می خواهم با تو بمانم

در اين لحظه ، ‌تا ابد

نمی خواهم كه دلم برای تبسمت تنگ شود

نمی خواهم كه دلم برای بوسه ات تنگ شود

تنها می خواهم با تو باشم

همين جا ، با تو و اينگونه

تنها می خواهم تو را به خودم نزديک نگه دارم

و «« قلبت »» را نزديک به خودم احساس كنم

همين جا در اين لحظه باقی بمانم

تا آخر زمان ...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








نگارش در پنج شنبه 23 آبان 1388برچسب:, ساعت 10:3 توسط افشین - موضوع : <-PostCategory->

.: Weblog Themes By www.NazTarin.com :.




Digital Clock - Status Bar